TOIMITUSEHDOT

Tuotteiden toimitusaika on noin 3-5 arkipäivää.

Asiakas saa tuotteet ilmoittamaansa toimitusosoitteeseen. Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen joko postitse tai matkahuollon kautta.

Asiakkaan tulee varmistaa, että joku on tuotteiden saapuessa vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa toimituksen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta annetusta puhelinnumerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa.

Jos toimitus viivästyy sen takia, että vastaanottajaa ei tavoiteta sovittuna aikana, tavaran säilyttämisestä aiheutuvat kustannukset peritään asiakkaalta. Mikäli vastaanottajaa ei ole tavoitettu 7 vuorokauden kuluessa, palautetaan tavarat toimittajille. Tässä tapauksessa kauppasumma palautetaan asiakkaalle.

Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen arkipäivänä. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus ja lähetys on noudettavissa postista. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta jakeluyrityksen jälkeen, säilytetään lähetystä postissa saapumisviikon lisäksi 2 täyttä kalenteriviikkoa, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.

Toimitusehdot Ahvenanmaalle ja saaristoalueille

Mikäli tuotteita tilataan Ahvenanmaalle tai saaristoalueille, on syytä ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluun, josta vahvistamme  toimituspaikan maantieteellistä sijaintia koskevat erityisehdot.

TUOTEREKLAMAATIOT

Toimituksen mukana seuraa pakkausluettelo. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/pakkausluettelon mukainen ja vahingoittumaton. Nämä kuljetusasiakirjat kannattaa aina säilyttää.

Mikäli toimituksessa tai tuotteissa on ongelmia, tulee toimia seuraavasti:
• ennen rahtikirjan allekirjoittamista siihen on tehtävä mahdollisimman selkeästi kirjallinen merkintä havaituista virheistä
• asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme
Ilman mitään merkintää rahtikirjassa vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle.

Mikäli lähetyksessä tai tuotteessa ilmenee virheitä, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia tuotteen korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta.

Virheettömän tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote voidaan jättää suoraan ja sellaisenaan postin kuljetettavaksi, eikä palautus kokonsa tai painonsa takia edellytä postin erilliskäsittelyä tai muutakaan erilliskuljetusta. Muussa tapauksessa palautuskustannukset veloitetaan asiakkaalta.

Tuotteillamme on 14 päivän täydellinen vaihto- ja palautusoikeus.

asiakaspalvelu(at)karto.fi
+358 (0) 44 788 7055 arkisin klo 8 - 16